
✿ i piccoli campi ✿

プレーンな生活。小さな幸せ。

Last Station(ラスト・ステーション)

by ナット・アンド・アレックス・ウルフ

作詞・作曲
ナット・ウルフ、アレックス・ウルフ
2014年

 

www.youtube.com

 

What can I offer you
I know you've had a drink or two
Stumbling around in 6 inch heels
I wish we could talk like you were no big deal
What can I do for you
That other men haven't done to you
When my hair recedes and I lose my sight
How can I hold your hand through the night
(君のために 僕は何をしたらいいのかな
お酒を1、2杯 飲んできたんだろ
6インチの高さのハイヒール履いて よろけながらの君
何も問題なんて無いみたいに話せたらいいのにな
君のために 僕は何ができるのかな
他の男が君にしたことが無いような何かを
年をとって僕の髪が薄くなって 視力も無くなってしまった時
どうやって暗闇の中で君の手を握れるだろう)

 

Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
(終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう)

 

If the taste of someone else's love
Scattered like confetti in the stars above
Like an old movie playing in the park,
I know the end but I'll watch it all fall up in the dark
Yes so carry me Los Angeles
I'm stuck here on your waiting list
Giving me looks but I'm giving them away
I can't hear you over the music anyway
(もしも誰かの愛の味が
紙吹雪みたいに 頭上に広がる星の中に散らばったら
まるで公園で上映されるような古い映画みたいに
結末なんて分かってても 僕は 暗闇の中にそれが全部落ちていくのを見てるだろう

そうだよ だからLAまで連れってよ
君の順番待ちリストに 僕は縛られてるんだ
君は僕を不思議そうに見るけど 僕は顔を背けてる
音楽をかけてるから 君の声なんてどうせ聞こえないけどね)

 

Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow, follow, follow
(終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう)

I never burned through love that let me loose
I only set the table for the companies I choose
Baby I'll be your ashtray
Tomorrow will be a brand new day
(自分を見失うような愛に溶けたことなんて無い
自分で選んだ仲間のために 席を用意するだけさ
ねぇ 僕は君の灰皿になったっていいんだよ
明日になれば 真新しい一日が始まるさ)


Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow your train to its last station
Follow, follow, follow
Follow, follow, follow
Follow, follow, follow
(終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
終点まで 君の電車を追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう
追いかけよう、追いかけよう、追いかけよう)