読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

✿ i piccoli campi ✿

プレーンな生活。小さな幸せ。

Knee Deep In My Heart(ニー・ディープ・イン・マイ・ハート)

🎶 英語の音楽

by シェーン・ファイラン

作詞・作曲
シェーン・ファイラン、ジョン・グリーン、キャス・ロー
2013年

 

www.youtube.com

 

Life is running past me
Days and hours too
Like it had no color
Just different shades of blue
I heard about this love thing
But I still needed proof
'Cause I believed in nothing
'Til I believed in you
(人生はすごい速さで僕のもとを過ぎ去っていく
日々も時間も、
無色透明で、さまざまな青い影のように
この愛のことを耳にしたけど
でもまだ確かめる必要がある
だって僕は何も信じていなかったんだ
君を信じるまでは)

 

And I say..
Wooohhh..
You left your fingerprints
All over my soul
(だから僕は
ウォーって声に出すんだ
君は僕の心に
指紋を残したんだから)

 

And I caught you out red handed
Knee deep in my heart
When I was upside down
Spinning round and round and round in the dark
Act so sweet but you're guilty as charged
I caught you out red handed
Knee deep in my heart
(で、僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから
僕が混乱していたときに
暗闇へグルグル引き込んだんだ
甘く振る舞うけど君は有罪だ
僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから)

 

I never saw it coming
You took me by surprise
'Cause you ain't done the cover
Without an alibi
You done the perfect crime girl
Now I wanna do the time
'Cause I got no defense but hell
I'm gonna walk the line
(僕はこんなの見た事もなかったよ
君は僕に不意打ちしたこと
君はアリバイもないのに潜入捜査したんだから
君は完全に罪な女の子だ
今や僕は服役したい程だよ
僕は防御も出来ず酷い目に会ったし、
正しい行動を取りたいから)

 

And I say..
Wooohhh..
You left your fingerprints
All over my soul
(だから僕は
ウォーって声に出すんだ
君は僕の心に
指紋を残したんだから)

 

And I caught you out red handed
Knee deep in my heart
When I was upside down
Spinning round and round and round in the dark
Act so sweet but you're guilty as charged
I caught you out red handed
Knee deep in my heart
(で、僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから
僕が混乱していたときに
暗闇へグルグル引き込んだんだ
甘く振る舞うけど君は有罪だ
僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから)

 

Not the day the sweetest freedom
Not by what I believe in
(自由ほど甘いものはない
今、自分が信じるものを見つけたんだ)

 

And I say..
Wooohhh..
You left your fingerprints
All over my soul..
My soul..
(だから僕は
ウォーって声に出すんだ
君は僕の心に
指紋を残したんだから
僕の心に)

 

And I caught you out red handed
Knee deep in my heart
When I was upside down
Spinning round and round and round
And I caught you out red handed
Knee deep in my heart
When I was upside down
Spinning round and round and round in the dark
Act so sweet but you're guilty as charged
I caught you out red handed
Knee deep in my heart
(で、僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから
僕が混乱していたときに
暗闇へグルグル引き込んだんだ
僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから
僕が混乱していたときに
暗闇へグルグル引き込んだんだ
甘く振る舞うけど君は有罪だ
僕は君を現行犯逮捕したってわけ
僕の心は君にハマってしまったから)