✿ i piccoli campi ✿

プレーンな生活。小さな幸せ。

The River Is Dry(ザ・リヴァー・イズ・ドライ)

by ヨハンナ
作詞・作曲
アンソニー・クリザン、リー・ホロックス
2008年

 

www.youtube.com

 

Pretty lover in the pouring rain
I wanna tell you what a fool I've been (oh I)
I met a devil with an angels face (and I)
I spent tonight inside his warm embrace
But I was colder than I've ever known
And now it's over
(雨降りの中の可愛らしい恋人
私がどれほど愚かでいたのか 教えてあげたい(そう 私は)
天使の顔をした悪魔に出会ったの(そして私は)
その彼の温かい抱擁の中で 今夜は時間を過ごしたわ
でも今まで感じてきた以上に心が寒々しくなって
もう終わりにしたの)

 

And now I think I'm falling
Out of my broken aeroplane
I wanna fall into the river
But the river is dry
The river is dry
(そして今 私は落ちていく感じ
壊れた飛行機から
川に落ちていきたいの
でもその川は干上がっていて
干上がっていて)

 

Pretty lover won't you talk to me
Take us back to where we used to be (oh I)
I was stupid in the path I chose
I didn't know but baby now I know that
It is cold inside a strangers arms
And now it's over
(可愛らしい恋人 私とお話してちょうだい
以前の私達の状態に 戻してちょうだい (そう 私は)
自分が選んだ道だけど 私は馬鹿だった
その時は知らなかったけど 今なら分かるの
他人の腕の中じゃ 冷え切っちゃうだけ
そしてもう終わりになるの)

 

And now I think I'm falling
Out of my broken aeroplane
I wanna fall into the river
But the river is dry
The river is dry
(そして今 私は落ちていく感じ
壊れた飛行機から
川に落ちていきたいの
でもその川は干上がっていて
干上がっていて)

 

Oh lover we were meant to be
They could write a book about our history (oh I)
Understand that it might take a while
Please don't take too much time
(あぁ 愛しい人 私達は一緒にいるべきなのにね
私達の軌跡についての本だって作れるはずよ (そう 私は)
多少の時間がかかるだろうっていうのは分かるけど
どうか時間をかけすぎないでね)

 

'Cause I think I'm falling
Out of my broken aeroplane
I wanna fall into the river
But the river is dry
The river is dry
(だって 私は落ちていく感じ
壊れた飛行機から
川に落ちていきたいの
でもその川は干上がっていて
干上がっていて)

 

And now I think I'm falling
Out of my broken aeroplane
I wanna fall into the river
But the river is dry
The river is dry
(そして今 私は落ちていく感じ
壊れた飛行機から
川に落ちていきたいの
でもその川は干上がっていて
干上がっていて)

 

The river is dry
The river is dry
The river is dry
The river is dry
(その川は干上がっていて
干上がっていて
干上がっていて
干上がっていて)